Organisation


Vores organisation er sammensat af medarbejdere med mange års erfaring i detailhandlen. Alle vores salgskonsulenter er udvalgt på baggrund af deres erfaringer, og vi har en meget lav udskiftning i vores salgsstyrke. Derudover har både vores Salgschef og Key Account Manager en mangeårig erfaring at trække på.


Vores vigtigste ressource er vores medarbejdere og netop derfor har vi stort fokus på, at de hele tiden er opdateret på hvad der rører sig i markedet. Samtidig bruger vi tid på, at sparre med hinanden til vores salgsmøder, f.eks. i forhold til nye vareeksponeringssystemer, skiftende fokus i butikkerne eller hvad der generelt er oppe i tiden.




Når vi samler vores konsulenter til salgsmøde, bliver batterierne ladet op og der drøftes nye aktiviteter, og opgaver for den kommende salgstur.


På disse salgsmøder, kan vores samarbejdspartnere præsentere deres nyheder samt komme med oplæg til nye aktiviteter. Der lægges stor vægt på konstruktive møder med business i fokus, men der skal bestemt også være plads til det sociale. Møderne afvikles, så de er mest muligt motiverende for medarbejderne, samtidig med at det sikres, at alle er “klædt på” til at løse opgaverne på den nye salgstur.













:: Klik her for at springe til toppen af denne side  
  Tilbage til forrige side
Print denne side